S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "SÚHLASÍM" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Doprava
Doprava/Poštovné


Náklady na dopravu tovaru v SR v závislosti od spôsobu platby:

Prepravca Cena za prepravu Platba kartou online (pred dodaním tovaru) Platba bankovým prevodom (pred dodaním tovaru) Platba dobierkou – kuriérovi v hotovosti, alebo s platobnou kartou (pri dodaní tovaru)
DPD 5 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €
Packeta (obmedzené rozmermi) 2,9 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €
* SDS 5 - 50 € s DPH + 0 € + 0 € + 2 €

* Prostredníctvom prepravnej spoločnosti SDS zasielame iba nadrozmerné zásielky alebo zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov. Vyhradzujeme si právo využiť služby spoločnosti SDS v prípade, keď tovar musíme zabaliť bezpečne do jedného veľkého balíku, alebo do viacerých balíkov.

Tovar nachádzajúci sa v sklade – 2-3 pracovné dni v závislosti od času prijatia objednávky a vyťaženosti e-shopu, prípadne prepravnej spoločnosti.

Tovar nenachádzajúci sa v sklade – dátum dodania upresníme telefonicky, alebo e-mailom do 48 hodín (okrem víkendu) od prijatia objednávky.

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť:

1. DPD - balíky do 31 kg / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt DPD

2. SDS - nadrozmerné zásielky pozostávajúce z viacerých balíkov / Kontakt na prepravcu nájdete tu: Kontakt SDS

3. Packeta - menšie balíky do 15 kg obmedzené rozmermi / súčet 3 strán zásielky do 150 cm

Upozornenie:

1. Prepravca má na doručnie zásielky dva pracovné dni. Prepravná spoločnosť sa snaží doručiť zásielku čo najskôr, teda hneď na druhý deň od vyskladnenia tovaru našou spoločnosťou. Avšak v prípade, že sa s Vami kuriér nevie skontaktovať, alebo v období približne mesiac pred Vianocami môže byť čas doručenia posunutý max. o jeden pracovný deň.

2. Ak zásielku neviete prevziať v deň doručovania, môžete presunúť doručovanie aj na ďalší pracovný deň, prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky napr. u Vášho suseda.

3. V prípade, že ste si objednali nadrozmerný tovar, odporúčame Vám zabezpečiť si v deň doručovania niekoho, kto Vám pomôže s prenesením zásielky od auta prepravcu na Vami požadované miesto. Kuriér môže, no nemusí pomôcť s vynáškou tovaru.

Oznámenie o dodaní tovaru:

1. Naša spoločnosť Vás bude informovať o vyskladnení objednávky mailom alebo telefonicky.

2. Kuriér Vás bude informovať o doručení zásielky pravdepodobne nasledujúci pracovný deň od vyskladnenia a to telefonicky.

Dodanie tovaru do zahraničia:

Vzhľadom k drahšiemu poštovnému sa bude realizovať iba na základe individuálnej dohody, resp. po odsúhlasení cenovej ponuky za dopravu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YTgzNDcw